Fredag kväll!!

Denna dagen måste jag bara säga har gått riktigt ordentligt segt. har inte hänt alls mycket, jag har bara varit ut ur dörren 2 ggr idag och den ena var för att åka till macken och köpa snus och den andra var för att åka till maxi och handla lite.
Annars har vi bara suttit här hemma och segat. Har inte haft någon ork för något speciellt idag. Snön har yrt utanför precis hela dagen så det har nog kommit upp emot 2 decimeter ungefär. Nu har det äntligen slutat snöa iallafall och plogbilen plogar utanför för fullt. Tror inte att vi har haft så här mycket snö på hela vintern och det är ju lite tråkigt att den måste komma nu när man börjar sakna sommarn riktigt mycket.
Jag har iallafall hunnit bada Alice nu och väntar väl lite på att det är dags för bingen för hennes del så jag och Malin kan få ta det lugnt lite själva.
Ska bli riktigt skönt att bara sjunka ner i soffan och plocka fram colan och allt godis och bara få pusta ut lite. Hoppas bara att Alice kan sova riktigt bra inatt så man kanske kan få vila ut ordentligt inatt också.

Om ni inte redan är trogna läsare av min frus blogg så tycker jag ni ska gå in och läsa hennes recension av ALLA barnvagnar vi har haft. Lite roligt och se alla plus och minus på dom. 

Nej nu ska jag ta mig en titt på tv och njuta av helgens början.

Ha en riktigt trevlig Fredagskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0