What a night!!

Gårdagen blev väldigt intressant helt plötsligt iallafall.
Jag har känt mig riktigt dålig ett par dagar nu och har haft funderingen på om jag åkt på influensa eller något liknande.
Tog iallafall tempen igår och hade 39 graders feber, tänkte väl inte så mycket mer på det men kände mig totalt matt i kroppen och var tvungen att ställa mig och ta igen mig av att bara resa mig från soffan för att gå till köket.
När jag andades så kändes det som att lungorna försökte pressa imot när jag skulle andas in.
Kändes även som luftrören var väldigt trånga, så ringde iallafall till sjukvårdsrådgivningen och jag fick en tid till jourcentralen halv tio på kvällen.
Åkte dit och fick komma in relativt fort där dom tog snabbsänka på mig och dom värdena var bra.
Dm lyssnade även på mina lungor och hjärta så inte det var något fel på det.
Sen så sa han att nej men det är bara ett virus som kan ha satt sig lite galet på dig så att du blivit så sjuk.
Men för säkerhets skull så skulle dom ta ett EKG på mig för att allt var som det skulle.
MEN det var det ju inte. Doktorn kom in och sa att ja du Andreas jag får skicka in dig till akuten så får dom kolla ordentligt på dig där för han tyckte inte hjärtat var som det skulle.
Hade några höga toppar och någon orytm eller vad han babblade om.
Jag tog inte in så mycket info för mitt under allt med hjärtfel så fick jag in Alice i huvudet som har ett hjärfel.
Kom iallafall in till akuten där jag fick ta blodtryck och syresättning med mer och det var väl lite högt så jag skulle inte få sitta upp utan skulle ligga ner i sängen tills läkarn kom.
Låg och väntade i iallafall en timma innan läkarn kommer in och säger att nej det är ingen fara med dig du är bara "oerhört" förkyld.
Dom hade varit lite oroliga för att jag hade dragit på mig hjärthinne inflammation så det var däför jag fick ligga kvar.

Oerhört tråkigt var det iallafall och tog lite kort när jag låg där inne och väntade på läkarn.



Sjuklingen med feber och "hjärtfel" . ;)



Har man inget att göra så varför inte leka med mobilkameran. :P



Lampa i taket som fashinerade mig då den såg ut som en discokula innuti. :)


Det var väl allt för nu.
Trevlig fortsättning på dagen på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0