Sikken sak?

Då har vi kommit hem igen efter en liten tripp till borenshult.
Fick iallafall se ett par båtar som slussades och ett par som kom och la till. Men Alice brydde sig inte så mycket om båtarna för det var ju en massa pippis i vattnet.
Malin satt vid kanten med fötterna i vattnet och hade lagt crocsen bredvid sig.
Helt plötsligt kom en gigantisk svan.
Och jag har blivit attackerad av dom förrut och vet att dom är halvt aggresiva så jag backade undan lite.
Självklart så gled han in så gulligt intill oss och försökte stjäla Alice crocs och Malins solglasögon.
Jag som är så duktig skulle försöka rädda sakerna men då försöker dårfinken att hugga efter mig. =O
Nej fy sikken sak det där var.
Men tyvärr så fick vi inte med oss kameran i eftermiddags så blir inga kort från dagens bravader.

Dock så ska vi iväg och bada lite imorrn så då blir det absolut ett måste att ha med sig kameran.
Alice ska få springa av sig och hoppa lite i vattnet så hon sover skönt sen när vi kommer hem. :) Nej nu ska vi börja med en riktigt sen middag!!


Sleep well!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0