Lite roligt faktiskt!!

Har precis kommit hem med Alice från dagis där hon verkar ha väldigt roligt.
När jag kom dit så möttes jag av en flock med ungar som direkt sprang in till Alice och skrek att "Alice din pappa är här"
Då kom hon som en raket till kapprummet och plockade direkt fram sina skor från skohyllan.
Och idag tänkte jag att jag inte skulle göra misstaget och glömma hennes snuttefilt och docka som hon älskar över allt annat.
Förra gången så glömde jag ju självklart det och det var världens krig här hemma och jag förstod ju inte vad hon menade när hon var så arg.
men när vi kom på att det nog antagligen var dockan och filten som inte var hemma så fick jag åka och hämta det.
Direkt så blev hon jätteglad. :)

Idag iallafall så skulle jag ta med mig ett usb minne till dagis för dom tar en massa kort på alla barnen på dagis och sparar på deras dator.
Så för att dom inte skulle försvinna nu efter sommarn så får alla föräldrar som vill ha korten ta med sig så man kan spara dom.
Tycker det är väldigt roligt att även få lite kort och se hur dom har det på dagis när man som förälder inte är med.


Kommer lite kort från dagis i nästa inlägg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0