Långt brejk!!

Har blivit ett lite längre brejk från bloggandet återigen.
Igår åkte vi till Kristinehamn och hälsade på ett par kompisar där och firade även midsommar ihop.
Var riktigt trevligt, kul även att Alice fick sig en lek kamrat så hon hade något att göra under kvällen.
Mycket roligare än att bara sitta hemma med mamma och pappa mitt i stan.
När vi väl kommit fram till Kristinehamn så for vi iväg till skärgården där vi grillade och åt gott medans jag och David drack lite öl och bara njöt av sommarvärmen.
Måste verkligen säga att vi hade tur med vädret, värmen bara flödade och kom knappt en vindpust, så ute var vi mest hela kvällen tills det var dags att sova.
Men som man alltid säger så är det ju verkligen skönt att komma hemifrån ett tag men ALLTID skönast att komma hem igen.
Sova i sin egna säng och komma tillbaka till sina vanliga rutiner och sin vanliga miljö.

Idag så regnade det nästan hela vägen hem, då menar jag att det verkligen öste ner så jag nästan var tvungen att stanna bilen för jag inte såg ett skvatt.
Men när vi väl kom hem så lyste solen och det var riktigt varmt och skönt.
Så även hemma flög grillen fram. Stod där nere med grillen och ölen i handen och bara njöt av att det är sommar igen.



Nu är det dags att åka mot Kristinehamn i värmeböljan!




Först fick David dra runt ungarna!!



Sen tyckte Alice att pappa skulle köra lite också. :)



Fullt med barn överallt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0