What happens today??

Nu har jag helt plötsligt börjat få tillbaka orken i kroppenn.
Konstigt kan det kännas för jag gick ändå upp ganska tidigt imorse.
Som sagt att nu när jag fått tillbaka min ork så kanske man ska försöka hitta på något.
Kan kännas lite skönt att komma utanför våra väggar ett tag faktiskt, även Alice har gått och blivit bättre då hon inte har någon feber alls.
Och det är ju verkligen hur skönt som helst.
Får väl se om vi kanske kan fara iväg någonstans för idag är ju det ju inte olidligt varmt iallafall, så idag kan man ju sitta i bilen utan att koka bort.
Vi har ju haft lite bekymmer med att åka bil i denna värmen då min bil saknar AC.
Men man får väl göra det man måste då vi inte har någon cykel i denna familjen, för gå det orkar jag inte göra överallt.
Får väl se om man kanske hittar någon lite billigare cykel med pakethållare så man kan sätta på en barnstol på den också.
Lite tråkigt bara att man inte kan dra iväg hela familjen på en tur med cykel än då Lowe kanske kan vara lite liten för det ännu.

Nej nu ska jag ta och göra någon nytta kanske.

Trevlig dag på er så synes vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0