Vilket väder.

God morgon på er alla glada.
Natten har väl varit allt annat än änglalik om jag får säga mitt.
Lowe vaknade vid halv halv fyra och ville ha sig lite käk, så självklart gick jag upp och gjorde en flaska, men då utan vetskap om att han hade tänkt att vara vaken i över en och en halv timma efter han käkat upp sin mat.
Jag förstår inte riktigt hur han orkar den lilla.
Får verkligen hoppas att det blir ändring på det inatt.

Som jag skrev igår så gick vi och lade oss lite tidigare igår kväll men inte somna jag tidigare för det.
Låg nog vaken till halv ett och glodde på tv:n i sovrummet istället.
Ska nog ta mig en funderare på att slänga ut skiten i soprummet istället så kanske man kan få sova om nätterna.
Det vore ju inga som helst problem att vara uppe till halv fyra om nätterna om jag inte haft mina små morgonpigga barn här hemma som ska upp på morgonen.
Man kan ju gärna inte låta dom ligga kvar i sängarna och hoppas på att dom ska somna om igen.

Idag har jag ingen aning om vad som ska hända våran familj.
Vädret ser ju fantastiskt ut utomhus så vi får väl se vad som bjuds.
Kanske skulle försöka hitta på något att göra om inte annat. :)

Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

då är Lowe 2 månader yngre än Liam ungefär ;)

Känner igen de där nätterna. Liam var totalt omöjlig häromnatten då han låg vaken från 23-04, prata lite, pratskrek lite, skratta lite osv.

sov en timme efter 4 sen skulle han upp. Jag förstår inte heller var tusan de får sin energi ifrån. =/

mvh

2009-07-29 @ 09:10:21
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Pappapoet

SV: Alltid är det något, förr gick man ner till sjön och diskade men sen blev dem för slöa det också :D

2009-07-29 @ 09:16:12
URL: http://pappapoet.blogg.se/
Postat av: Pappapoet

Det där med tv i sovrummet körde vi förut också men det funkade inte, antingen somnade man med tv:n på eller så somnade amn aldrig D:

2009-07-29 @ 09:27:50
URL: http://pappapoet.blogg.se/
Postat av: malin

Tvn stannar kan jag lova!

2009-07-29 @ 10:28:40
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0