Vilken fru <3

Måste bara säga att jag har en helt underbar fru som står ut med mig och mitt evigt tjatande.
Men det lönar sig ju som sagt att vara tjatig också. ;)
Malin har suttit hela tiden när Alice har sovit middag och pillat med min nya bloggdesign, och mycket mer stilrent kan det väl nästan inte bli.
Tycker jag att min header är ful nu så har det nog mest med mitt egna utseende att göra. ;)
Kan ju faktiskt inte skylla på så mycket mer än just det.
Har ju varit ute efter en stilren bloggdesign men ändå inte riktigt hittat dit, men just nu så känns detta helt rätt för mig.
Jag har ju som sagt även haft en riktig bloggpaus nu under ca två veckors tid, och har ju nu börjat om på nytt att blogga igen så tänkte att även designen skulle bli ny.
Så nu är allt nytt och fräscht och jag hoppas att även ni tycker min nya design är om inte annat lite fin. ;)

Tack för nu!!!

Kommentarer
Postat av: LOLLAN

Vad menar du med stilren blogg??

2009-07-29 @ 15:46:23
Postat av: Pappapoet

Ja, den är riktigt snygg som sagt och Malin börjar verkligen få häng på det där med design. Jag brukar också gnälla o klaga på Camilla att designa åt mig men senast tog jag saken i egna händer, men sysn också :D

Du har nog den bästa pappabloggen, om man nu får vara så ärlig :D

2009-07-29 @ 18:37:29
URL: http://pappapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0