Vilka barn!!

Natten har faktiskt varit oerhört skön.
Alice har sovit hela natten utan att vakna en enda gång (Jag har inte behövt gå upp iallafall)
Lowe har bara vaknat och velat ha mat en gång bara så det känns som man fått vila ut relativt bra.
Men känns ändå väldigt slött nu på morgonkvisten, känns nästan som man skulle behöva sova bort hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen för att man ska vara helt utvilad nu om dagarna.
Jag måste lida av kronisk trötthet för så känns det nästan, jag är konstant trött, eller iallafall slö.
Malin får iallafall sova vidare en stund nu för hon hade tydligen inte kunnat somna förrän vid klockan tre inatt så då är det nästan skönast att hon får sova en stund.
Det blir sånt krig här hemma annars, det är ju aldrig roligt att ha en tjurig fru i huset för då vet man aldrig vart det kan bära. ;)
Nej då inte riktigt så illa är det men.

Idag blir det antagligen att vara själv i huset med mina två änglar för Malin skulle nog ner till stan med Linda och glo runt lite.
Kan vara skönt att få slippa följa med ner dit för mig också.
Och våra barn är ju såpass snälla så det ska väl antagligen gå vägen att ha bägge två hemma.
Blir faktiskt första gången jag är hemma med bägge två under en halv lång tid.
Blir nog iallafall att fortsätta vistelsen inomhus för min del för ute så pendlar vädret lite mellan storm och mulet och soligt.
Känns som jag inte skulle klaga för mycket om regnet skulle komma och ösa ner heller för då har man ju verkligen en anledning att kanske slå på en rulle för Alice och ta det allmänt lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0