Vi hade iallafall tur med vädret..

Då har vi varit hemma en stund från dagens bestyr och har hunnit med en grillning till och med. :)
Vi bestämde oss för att grilla när vi satt i bilen och for.
Vi tänkte det att nu börjar det ju spricka upp ordentligt så varför inte?
Kom ut från maxi efter inköp av kött och pommes mm, tittar upp mot himlen och det är på väg att bli kolsvart ute.
Shit tänkte vi att nu stressar vi oss hem för att hinna med innan det öppnar sig helt.
Hinner till trappen hemma och så öppnar sig himlen och det bara öser ner.
Men som sagt så hade jag bestämt mig att grilla och så skulle det bli.
Som tur var så sprack det upp lite igen när jag började lägga på köttet så det gick allt och grilla, och gott måste jag säga att det blev också.


Kommentarer
Postat av: malin

Kommentera mera!!!

2009-07-07 @ 18:02:46
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0