Tummen ner!!!

Har nästan slagit besöksrekord idag, men ändå tycker jag inte kommentarerna har ökat.
Tycker det vore roligt iallafall om folket som kikar in kunde lämna en liten kommentar även om det inte är något speciellt.
Men vore ju roligt med lite respons från mina läsare.
Inte för att jag skriver blogg för kommentarernas skull men som sagt vore roligt med något iallafall.
Ska ju inte behöva känna er tvingade att lämna spår efter er eller så, det är inte alls det som är meningen men idag har jag ju ändå över 120 unika besökare och har bara fått en bråkdel med kommentarer.



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja, det var roligt. Det där är ju bara kring vår gata, det finns fler packade sådana i Västerås den här helgen.

2009-07-08 @ 07:50:26
URL: http://faderfredrik.se
Postat av: Dennis

Tycker jag med, det blir så mycket roligar att blogga då! :o

2009-07-08 @ 21:26:34
URL: http://kalsongmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0