The King Of Pop

Har suttit och tittat på minnes ceremonin om Michael Jackson och tänker fortsätta titta kvällen ut.
Jag har blivit ganska tagen av allt som hänt runt omkring honom.
Enligt mig så är det ganska omogna kommentarer folk kläcker ur sig om att han inte kommer kunna krimeras för att det bara är en massa plast osv osv.
Michael Jackson var nog den mest godtrogna människa som levt än idag.
Han gjorde allt för att världens människor skulle få leva ett mer rättvist liv.
Han fick ju även växa upp väldigt snabbt, och missade sin barndom så enligt mig så är det väl inte så konstigt att han var så barnkär och ville leva ut sin saknade barndom genom dom.
Och i Usa gör man ju nästan allt för pengar så varför inte hoppa på en oskyldig person och stämma honom för att håva in lite pengar.
M J blev ju som sagt frigiven från alla anklagelser på grund av att rättsväsendet ansåg att dom inte hade tillräckligt med bevis osv osv.
Tycker även att det är väldigt synd att inte folk kunde hylla M J så som på minnes ceremonin när han levde.
Förstår inte att folk ska vara tvugna att dö för att alla ska förstå innan det är för sent.
Jag själv har inte varit något inbitet fan till honom men har självklart lyssnat på en hel del låtar och lyssnar på en del av dom än idag och tycker dom är bra.
En pastor sa på ceremonin till M J:s barn att Michael var inte konstig, han var bara tvungen att handskas med konstiga situationer.
Folk har rätt att tycka vad dom vill om honom men enligt mig så verkar han vara den snällaste av dom snällaste.
Och tyckte mest synd om honom genom all uppståndelse som varit.

Kommentarer
Postat av: *-Dennis-*

Svar:



Inte alls, jag var till lika mycket besvär.



Jag heter Dennis och är 17 år gammal. Jag fick mitt första barn (son) den 16:e april detta år, han heter Oliver och är världens sötaste.

Jag är tillsammans med mamman till barnet (http://steephii.blogg.se)sedan 2 år tillbaka.



Stephanie och Oliver bor tillsammans med stephanies mamma och sina 2 syskon, medan jag på vardagar sover hemma och på helger sover med min lilla familj. Givetvis träffar jag dom varje dag då jag inte jobbar hårt och sent.



Tack

2009-07-07 @ 22:48:01
URL: http://kalsongmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0