solen skiner, men hur länge?

Då har man pallrat sig upp ur sängen och fått i bägge mina små lite frukost så nu är bägge två mätta och belåtna.
Lowe blev så belåten så han somna. :)
Natten blev ganska lång för både mig och malin då vi fastnade som klister framför tv:n för att titta på Michael Jacksson.
Men under en reklampaus så skulle vi bara vila lite och bägge två slocknade som stockar.

Utomhus skiner solen just nu och det var faktiskt varmt ute men förstår inte hur det kan komma sig, för på vädret så säger dom fortfarande att det ska regna hela dagen och vara jättekallt.
Vi får väl se om dom kan ha rätt för en gångs skull.
Känns ju synd annars om man inte har planerat något roligt om det nu ska vara fint väder.
i värsta fall så blir det väl lekparken här ute på gården, vi får väl se vad som kan hända.
Måste även skryta lite om min lilla tjej här hemma som pratet har börjat släppa rejält för.
Hon är inne på några 3-ords meningar nu, hon är även jätteduktig på att hitta på egna meningar med ord hon kan.
ibland kan det låta rejält roligt men man förstår ju iallafall vad hon säger och det är ju det som är huvudsaken.

Jag har haft en fundering ganska länge nu, nästan sedan jag startade min blogg rättare sagt.
Jag har ju velat ha något med dagens, och nu tror jag att jag kan ha hittat det rätta för just mig.
Vad sägs om Dagens citat? Och sen kanske även vem som har skrivit det.
Kommentera gärna och säg vad ni tycker om den ide'n.
Annars kan ni gärna få komma med någon rolig ide' om ni tycker att ni har ett bättre förslag. :)

Trevlig morgon på er alla och hoppas ni får en trevlig förmiddag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0