Slappardagar!!

Våran lilla Alice här hemma har ju haft feber nu i 3 dagar i sträck och har varot oerhört slö.
Och det har även blommat upp lite utslag på henne som påminner om vattkoppor, så nu hoppas man väl nästan på att det ska blomma upp lite mera så man är helt säker på att det är det hon har.
Skulle ju även vara skönt för henne att ha det avklarat som liten.
Jag själv har trotsat teorierna om att man bara kan ha det en gång, men det ska jag tala om att om man får det väldigt lite första gången så kan man ha den oturen att det kommer en gång till.
Den turen hade jag. :(
Fick vattkoppor ordentligt vid 16 års ålder och det helvete jag upplevde under den tiden önskar jag inte ens min värsta ovän.

Iallafall så är Alice väldigt slö här hemma så varför inte passa på att slöa lite samtidigt när man väl får chansen. ;)
Nej men skämt åsido så har vi dragit fram täcket på golvet och gosar in oss i kuddar framför tv:n.
Alice har även blivit ganska bortskämd här hemma då vi var och köpte Upsy Daisy nallar till henne.
Egentligen så gör det ju inte speciellt mycket att vara på sånt slapphumör i detta vädret.
synd bara att det är lika varmt inne i våran lägenhet som det är ute.
Känns nästan som man flyter bort i denna tropiska fuktighet det är ute nu.

Det var väl allt för just nu iallafall.

Trevlig lördag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0