Så himla skönt!!

Idag har vi enbart tagit det lugnt, pga av att Malin inte är på sitt piggaste humör idag.
Men måste ju tyvärr säga att det är ganska självförvållat.
Men ändå har jag offrat mig och tittat på sex and the city med henne. :) "Vad gör man inte för sina fruar"
Ute har det regnat mest hela dagen, ända tills nu.
Solen lyser och man kanske kan få lite hopp om att vädret ska vända.
Tänkte på det att om man skiter i att titta på väderleken så behöver man ju inte oroa sig för att dom ska ha rätt eller fel.
Så hädanefter ska jag bara vakna och titta ut, så får man väl ta vädret med en klackspark när man vaknar.
Dagens fortsättning ser nog ut som så att det blir ännu mer slapp tid här hemma, kanske ska sysselsätta Alice lite då hon börjar bli lite rastlös.
Kanske far iväg till Linda och hämtar Malins kamera om Malin tar sig upp ur soffan också :)

Måste också nämna att jag tycker det är roliga initiativ föräldrabloggar tar nu.
Dom har ju börjat med dagens citat från oss läsare, och vem hade dom hittat ett citat från idag OM INTE FRÅN MIG. :)
Bloggandet blir bara mer och mer roligt nu när man får sådan uppskattning.
Ligger ju även kvar på topp 5 idag, och kan heller inte klaga på det. :)

Tack för mig för nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0