mycket o stå i!!

Blir ett sent morgoninlägg idag för jag har haft det ganska fullt upp nu på morgonkvisten.
Har inte haft så mycket tid nu att sitta vid datorn för vi har väntat oss besök av Malins kompis Linda och hennes små barn.
Så nu sitter Kevin och Alice framför tv:n som klistrade med Rorri racerbil.
Kan ju vara lite roligt för Alice att få lite främmande också för nu har hon ju inte varit ute och träffat någon alls för hon varit så sjuk.
Men nu märker man abslout ingenting på henne att hon ens har varit dålig, och det är verkligen skönt att se henne som vanligt igen.

Idag ska vi iallafall åka till min mor och hälsa på en snabbis så Alice får träffa sin farmor en sväng.
Ska väl även passa på att gå ner i min morbrors frus butik och kolla lite på vad hon har för smått och gott.
Måste även passa på att handla lite när vi väl är ute och far för nu börjar kylen bli tom här hemma.
Vi tajmade ju allt så bra för vi åkte ju och storhandlade på onsdagen sist och sen for vi iväg till Värmland på fredagen så det stod ju nästan bara och blev gammalt medans vi var iväg.
Men det är sånt man får stå ut med om man vill ha lite roligt på sommarn. :)
Är nog antagligen inte sista gången det händer nu i sommar.
Får väl se om det blir en liten tur till Öland i sommar igen för vi är bortbjudna till Malins mamma och hennes gubbe för att hälsa på i deras segelbåt över en helg.

Nehe det var väl allt för nu!!

Kommentarer
Postat av: Pappapoet

Sv: Ja du Ante, inte för att det är min lista men jag skulle ändå inte bli förvånad i fall du fanns med på listan i dag, kolla efter 15, men ligger som sagt inte i mina händer :D

2009-07-06 @ 12:40:34
URL: http://pappapoet.blogg.se/
Postat av: Pappapoet

Sv: Jo, men det är ju så att vi är fyra stycken som driver sidan och tycker till om bloggarna. Vi bryr oss inte om statistik i vår bedömning utan mer hur mycket man bloggar, hur intressant det för läsare som inte känner dig på ett personligt plan och hur man försker "återuppfinna" sig i sin blogg. Du skulle ha varit med redan i går men fick inte plats men nu hoppas jag att stannar ett tag :D

2009-07-06 @ 13:56:44
URL: http://pappapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0