Mest svammel!!!

Då har man äntligen avlagt lite tid för att blogga för första gången idag.
Fick nästan sova lika länge idag för våra barn, vaknade inte förrän runt halv tio tiden, och man får nästan lite dåligt samvete för att man inte är en sådan där förälder som är morgon pigg och springer och väcker ungarna istället.
Man var väl nästan en sådan person för ett tag sen, men nu vet jag inte vad som har hänt.
Man är så utmattad om dagarna så man sover ju för det nu.
Känns som man har kommit tillbaka till tonåren igen när man sov bort halva dagarna.
Det är ju så oerhört tråkigt att göra det för man vill ju verkligen ta vara på dagarna.
Man känner ju då att inte dagarna bara springer förbi när man går upp med tuppen istället.

Idag så är det väl lite bättre väder än igår, men det pendlar väldigt mycket mellan att vara lite solsken och att vara kolsvart, men får väl hoppas på att det kan bli lite mer sol och värme under dagen.
Men tyvärr så är väl risken väldigt liten.
Lite får man väl hoppas ändå nu när jag och Malin bestämt oss för att grilla.

Nej nu blir det mestadels ointressant svammel från min sida så kanske är bäst att slänga i mig lite frukost innan jag fördjupar mig för mycket i svammlet.

Trevlig förmiddag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0