Lugnet råder återigen!!

Då har det varit lugnt här hemma en stund nu och man får försöka ta vara på den lilla stunden så gott det går.
Malin är iväg på stan med Linda (Blev lite försenat)
Har även lagt Alice efter en god lunch, och hon somnade som en stock.
Nu börjar det bli riktigt roligt att äta med Alice för hon vägrar att bli matad nu, allt ska hon själv stoppa in i munnen, och det kan man ju inte vara mer än tacksam över för då kanske man själv får lite tid över till sin egen mat.
Lowe ligger här och sover bredvid mig, han ser ut som en liten vaxdocka med sin vita hy och oskyldiga min.
Förstår inte att man kan älska så små pyren så oerhört mycket.
Ibland känner man att man bara vill gå ut och gömma sig i förrådet för en stund, men vad vore man egentligen utan dom?
Kan vara lite svårt att förstå att man inte har tid för så mycket annat än sin familj för dom utomstående som själva inte har barn.
Det har man helt klart märkt på mina gamla "vänner" som tjatar om hur man kan skaffa sig 2 barn och vara så ung.
Om att man förstör sitt liv och bla bla bla.
Jag förstår inte hur dom över huvud taget kan tänka så för att få barn är den finaste och mest underbara upplevelse man kan vara med om, det finns ingenting här på jorden som kan mäta sig med den dagen dom tittar ut.
Jag skulle inte för en sekund kunna tänka mig att leva utan dom.
Måste nästan säga det samma till dom att hur kan dom förstöra sina liv genom att inte vilja ha barn nu?

Nej nu vaknade Lowe och sa att han ville titta lite på tv så det kanske är bäst att lyda. :)

Kommentarer
Postat av: malin

<3

2009-07-08 @ 14:06:47
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Föräldrabloggar.se

Grattis, du har tagit dig in på en tredje plats hos oss idag :D

2009-07-08 @ 14:32:49
URL: http://foraldrabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0