Klockan tickar!!

Jaha och så var klockan så där oerhört mycket igen.
Förstår inte vad som ska vara så svårt att förstå, jag är ju som en zombie på morgonen när barnen ska vakna till liv.
Men jag har ju bara mig själv att skylla då jag måste sitta vaken så länge jämt.
Visserligen så har väl jag och Malin det ganska lyxigt då våra barn sover väldigt bra om nätterna "än så länge".
Men ändå är man ju nästan intill död på morgonen.
Men nu ska jag iallafall ta och ge min lilla pojk här hemma lite ersättning, sen ska vi nog försöka ta oss till sängs.
Malin har dock inte kommit hem än så lite långtråkigt må jag säga att det är ändå.
Ute börjar det spöregna nu så att nu kanske man kan andas nästa gång man går utanför dörren.
Jag förstår inte att det ska vara sådan luftfuktighet ute så man blir ju sjösvett av att bara öppna ytterdörren tycker jag.

Måste även påpeka att nu har jag börjat få lite kommentarer igen så det tycker jag är väldigt positivt.
Vill inte verka tjatig eller något men desto roligare är det ju att skriva blogg när man vet att den uppskattas.
Och påtal om uppskattning så tycker jag verkligen att sidan föräldrabloggar har visat sådan emot mig.
Jag har varit på topp 20 i 3 dagar i sträck nu om det till och med kanske kan vara 4 men jag är inte säker.
Jag ligger ju till och med på topp 5 och det är ju ännu bättre.
Roligt som bloggare att få uppskattning, för då vet man att allt man skriver inte bara är skräp.

Nej nu är det dags att sussa kudde.

Sov så gott med er så syns vi imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0