Jag vill ju ha ju!

Jag vill ha en bärbar dator eller iallafall en dator till här hemma.
Både jag och Malin tycker om att sitta vid datorn på kvällarna när ungarna har gått och lagt sig, och tyvärr har vi ju bara en dator här hemma, eller ja vi har tre men bara en som funkar, så om den ena av oss sitter vid datorn på kvällen så blir den andra ganska så lätt uttråkad.
Oftast så finns det ju absolut ingenting att titta på tv:n heller.
Hade vi haft två datorer som fungerade så kunde vi ju sitta på varsin och göra det vi vill utan att känna press för att den andra också vill sitta.
Men datorer är ju inte det billigaste i handeln.
Vem har råd att slänga ut ungefär 5000 för en vettig dator bara sådär utan vidare.
Men snart så känns det som det kvittar att det är så dyrt så jag åker snart och köper en ändå. :P

Nej men nu ska jag försöka få min kära fru att ägna sig lite tid åt min header då min totalfloppade som jag försökte mig på.
Hoppas kan man ju iallafall göra. :)

Ha det bra så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0