Hemma råder lugnet.!!

DÅ har vi kommit hem från lägenhets visningen och den var verkligen jätte fin, men som sagt så tycker jag att det handlar om lite för mycket pengar varje månad.
Lägenheten vad mycket trängre än våran då våran lägenhet har en väldigt öppen planlösning, så att trångt var det minst sagt.
Förråden var dock mycket större än här och det var ju bra.
Men vi får ta en riktig diskuterare här hemma jag och Malin innan vi tar något beslut angående detta.

Nu sover Alice efter sin lunch och Lowe ligger i sin vagn och myser lite, så nu är det lugna gatan här hemma.
Ska ta och försöka slänga i mig något att äta lite snabbt för jag känner hungern börjar erövra min mage nu.

Trevlig fortsatt dag på er!

Kommentarer
Postat av: Pappapoet

Blir ni kvar i Motala eller?

2009-07-28 @ 12:37:25
URL: http://pappapoet.blogg.se/
Postat av: Pappapoet

Nej jag förstår dig, vi har också tittat på hus men nu när vi inte har bil längre så känns det lönlöst, hoppas ni hittar nåt bra :D

2009-07-28 @ 13:07:50
URL: http://pappapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0