Hemkomst!!

Då har vi varit iväg till Linda och Daniel en liten stund och fikat lite.
Alice sprang runt och lekte med Kelly och Kevin och verkade tycka det var skönt att slippa sina egna leksaker en stund.
Var även med Daniel ner i deras garage och kollade in deras nya raggarbil och måste bara säga att fy f*n vad fin den var. :)
Man blir bra sugen själv att börja hålla på med bilar igen som man gjorde förr.
Tyvärr räcker inte alltid tiden till här hemma till sånt.
Man blir lite småsugen på att köpa något äldre och göra lite fint och glida i nu på sommaren.
Man har ju ändå bilgenen i sig från min far osv längre bak i tiden. :P
Bilar har ju alltid varit mitt stora intresse som jag har brunnit för men som man har fått lägga lite åt sidan nu när man blivit tvåbarns pappa.

Men nog pratat om det för det blir bara jobbit att både skriva och läsa om. :P
Utomhus har iallafall vädret hållt sig fint nu på eftermiddagen och myggen har kommit fram ordentligt nu så nu kan man inte vara ute för det istället. :(
Malin är ute på promenad med Jossan som vanligt på kvällarna nu och jag blir riktigt stolt över henne som orkar över huvud taget. :)
Ungarna sover bägge två nu, och måste säga att gud vad skönt det är nu.
Lowe har nästan slutat sova alls på dagarna nu för han sitter och ska se allt som pågår nu för tiden.
Måste vara någon sådan period för han nu eller liknande.
Tror Alice sov bort mestadels av dagarna när hon var så liten iallafall, men tyvärr så minns man ju inte i minsta detalj hur allt var förr.

Nej nu ska jag sluta tjata om allt och ingenting och försöka slappna av lite här hemma. (Får bli spelet igen tror jag)
BTW ska ni nog inte ta mitt spelberoende på allvar, känner ju inte att jag måste spela men blir lätt att man sitter ett tag när man börjar iallafall. :)

Ha en RIKTIGT trevlig söndags kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0