GoD MoRgOn!!

God morgon på er alla!!
Kliver upp ur sängen och solen skiner utomhus.
Blir samtidigt lite deppig för jag är ju på inomhus humör för första gången på ganska länge. (Vet att det låter lite konstigt)
Jag är på riktigt slapphumör, har varit det nu senaste dagarna och när jag väl blir på det humöret kan det vara ett litet tag.
Men iallafall så går jag och kollar på termometern i köksfönstret och det är bara 14 grader ute trots solen och den klarblåa himlen.
Så då är det ju nästan lite för kallt att vara ute istället. ;)
Nej men vi får väl se vad som kan hittas på idag!
Alice verkar iallafall bli lite piggare för varjde dag som går nu iallafall.
Man tycker så fruktansvät synd om henne när granntjejen är ute och leker medans Alice står på antingen balkongen eller i fönstret och tittar.
Man ser verkligen hur mycket hon vill gå ut och leka.
Får hoppas att detta kanske kan ha hittat ett slut nu så allt kan bli som förr. :)
Man vill ju ändå njuta lite av den sommar som förhoppningsvis är kvar, vi har ju ändå några planer kvar att göra i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0