Go morron!!

Jaha då har man tagit sig upp lite tidigare idag iallafall mot dom tidigare dagarna.
Min son låg och hade lite orolig mage och ville bajsa lite så var bara till att byta blöja.
Min dotter låg i sitt rum och pratade med sina Upsy Daisy och Iggle Piggle nallar för fyllt där inne.
Så varför inte gå upp nu när jag redan var vaken, så jag kan ta vara på dagen idag som jag har skrivit i mitt tidigare inlägg.
Det är ju ingen som dött av att gå upp lite tidigare någon gång. :)
Malin däremot får ligga kvar i sängen en stund och njuta.

Man kan ju inte vakna upp på bättre humör nu när man tittar ut ur fönstret iallafall.
Solen lyser och det är redan 18 grader ute, så får hoppas att detta kanske kan hålla i sig idag, för då är det bara att njuta och gå ut. :)

Annars idag så finns inget planerat, så att förslag tas gärna emot om något att hitta på idag. :)
Nu frår det bli frukost tajm för min del iallafall.

Trevlig måndags morgon på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Foraldrabloggar.se

Grattis, du ligger trea på topp 20 idag!

2009-07-13 @ 13:19:56
URL: http://foraldrabloggar.se
Postat av: Karin

Hejsan hejsan! Läser din tjejs blogg dagligen o din ett par gånger i veckan. Ni verkar vara sådana fina människor och så har ni otroligt söta barn. =)

En liten fråga.. vore kul att se mer bilder ifrån er lägenhet, de mesta av bilderna har jag förstått är tagna i vardagsrummet.. Skulle du kunna fixa detta, el Malin? ;)

Ps, du ville ju ha lite flytttips på städer.

Jag bor i Göteborg, gjort hela livet. En bra stad, stor men ändå närhet till allt. En fin stad för barn att växa upp om man inte bor mitt i smeten vill säga.

Brukar sällan kommentera, men gör det hos dig då Malin har en del som kommentera. Du kan ju hälsa henne också men jag säger det till dig med att ni har alltid så fina kläder på era barn.

Ha en skön sommar!

MVH

/Karin i Göteborg (har ingen blogg)

2009-07-13 @ 16:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0