Familjedag!!

Idag har vi som sagt varit och tittat på lägenhet och det var ganska skoj men tyvärr var det inget för oss.
Förövrigt idag har vi inte gjort så mycket som man egentligen hade velat, men har iallafall ägnat en ganska stor del på mina älskade barn.
Lowe har suttit i babysittern och pratat och tjoat för sig själv.
Han har även hittat sin efterlängtade hand och börjat tugga i sig sina små fingrar för fulla muggar.
Alice har röjt omkring på sitt rum.
Hon tömde ur varenda leksakslåda hon hade och slängde ut allt på golvet, hon lämnade även en hel del spår efter sig i vardagsrummet.
Så mamma Malin fick röja upp lite efter henne. :)
Har även sprungit runt lite och jagat varandra i lägenheten och varit en del på balkongen i det sköna vädret.

Malin har tyvärr mått ganska visset idag så hon har inte orkat så mycket, hon har haft så oerhört ont i magen och mått illa nästintill hela dagen.
Man tycker så synd om henne som "aldrig" kan få vara helt frisk. :/

Men nog med tråkigheter nu, ska jag försöka fixa till en liten header "om jag kan" och be min helt underbara och mest fantastiska fru som jag älskar mer än allt annat att fixa in den på bloggen också, då jag tyvärr inte kan så mycket av det där pillandet själv.

Hej med er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0