Ett försök kanske??

Tänkte att jag kanske skulle försöka göra ett försök till att börja blogga lite smått nu.
Min lust för bloggandet försvann för en stund och jag hade verkligen ingen som helst lust för att sitta vid datorn.
Men får väl kanske hoppas på att det kan vara ändring på det nu framöver.

Här hemma så sitter jag uppe med Alice och Lowe, Malin fick ligga kvar i sängen lite längre idag.
Under dagen ska vi iväg och kolla på en bottenlägenhet, men vi får väl se om det är så intressant, för tycker den är lite välan dyr.
Den kostar nästan mer än tusen kronor mer i hyra och den är 2 kvadrat mindre än den vi har.
Så som sagt så får vi ju verkligen se.
Jag vill verkligen hyra ett hus, för då har man ju sitt egna, man behöver inte störas av grannar på över/undervåningen osv.
Man har sin egen tomt att göra vad man vill på.
Köpa hus skulle jag inte vilja göra nu utan vill känna på hur det är först med att hyra och se hur man klarar av allting omkring.

Har märkt att jag fått en del meddelanden på min blogg trots att jag varit iväg ett tag, och tycker verkligen det är roligt.:)
Hade även fått ett om att hon blivit länkad av någon till min blogg, för hon skulle ha en tävling om vem som hade den bästa pappabloggen och det vore ju roligt. :)
Tycker även det är oerhört roligt att någon länkat just min blogg till henne. :)

Nej nu ska jag spendera lite tid med mina små kära barn och försöka få upp min fru ur sängen strax. :)

Trevligt fortsatt dag på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0