Då var man uppe igen!

God morgon på er alla.
Här hemma händer det inte så hemskt mycket just nu.
Alice sitter och tittar på tv en liten sväng, hon har inte varit upp alls länge tror klockan var nästa tjugo över nio när hon vaknade.
Jag själv känner mig som vanligt på morgonen väldigt vissen, för jag klarade inte av att somna förrän runt två snåret.
Vet inte vad det kan ha varit men jag kunde inte somna, jag bara låg och vred mig fram och tillbaka hela tiden.
Kan ju iofs ha haft med att Malin inte var hemma så att jag undermedvetet kan ha varit orolig.
Jag har ingen aning om när hon kom hem inatt, men en sak kan jag konstatera att hon var långt från nykter.
Hon var så onykter så hon tyckte att sjukvårdsrådgivningen skulle hjälpa henne bli nykter igen.
Lite söt är hon allt den där tanten. ;)

Vädret idag är väl som det har varit tidigare i veckan, totalt misslyckat enligt mig.
Eftersom Malin antagligen kommer vara ganska dålig idag så blir det förmodligen att ta det enbart lugnt här hemma.
Men det tycker jag att man får efter en dag som igår. :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt med lugna dagar med:) Fin blogg

Ha de bra

/J

2009-07-11 @ 11:34:12
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: malin

Ja vad är dom till för?

2009-07-11 @ 12:14:35
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Haha, söter är hon ;)

2009-07-11 @ 13:58:43
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0