Äntligen <3

Nu har Malin suttit och pillat en del med en ny header för har ju varit sugen ett litet tag nu på en ny design på min blogg.
Känns som jag kanske skulle försöka ha den lite mer stilren och personlig.
Är ju inget roligt att gå in på en blogg som är lite välan plottrig för då blir man ju bara vilsen. (Min egen åsikt)
Får hoppas att ni andra läsare också tycker att den är lika fin som jag tycker.
Har iallafall bestämt att göra om sidan ganska rejält med färger och dylikt.

Påtal om inget så blev det inget åka till min mor idag för vårat besök drog ut lite mycket på tiden, men det gör ju absolut ingenting, tycker ju bara det är lite trevligt med andra folk i hemmet än bara vi inneboende. :)
Alice har tjoat och stonkat med både Kevin och Kelly och det var så roligt att se att hon får göra av sin överskotts energi på någon annan än mig. :)
Nu ska jag ta och försöka natta min prinsessa här hemma så Malin får fortsätta med min blogg.

Skriver ett inlägg lite senare mot kvällningen!!

Kommentarer
Postat av: malin

hoh

2009-07-06 @ 21:21:49
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0