Vilken natt!

Ojj ojj vilken natt det har varit. Alice har vaknat hela natten och gnällt och hostat. Så nu har det blivit dags för henne att bli sjuk  igen, precis lagom till hon hann och bli frisk känns det som. Så dagis var inte på tal idag så hon får sitta hemma med mig medans Malin är på vattengympa. När Malin ringde och sjukanmälde henne så sa dom att dom har haft flera barn med influensa, så de får vi väl hoppas att hon inte får iallafall.
Jag hoppas inte att Alice blivit smittad av mig heller då jag har känt mig lite krasslig dom senaste dagarna. Jag har haft som ett rivjärn i halsen känns det som och urssh det är inget skönt. Så får hoppas att inte Alice får så för då blir det nog ingen sömn på flera nätter.

Kommentarer
Postat av: Lattepappan

B åde du och Alice får krya på sig :D

2009-02-16 @ 08:52:58
URL: http://lattepappan.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0