Under construction!!!









Så där då har man varit hos tatueraren i stan och kör lite konturer. Ska tillbaka igen om 3 veckor när det har läkt och fylla i lite färger osv. Ska även göra en svala på undersidan av bicepsen. Trodde inte att det skulle bli så stort igår men han bara fortsatte att rita så det blev inte så mycket mer än konturer igår för när vi börja bli klara så kom nästa kund.

Det blev dåligt med inlägg igår men jag hade inte lust eller något att blogga om, så då skippa jag de för annars skulle det bara bli en massa trams. Känns inget bra att skriva om jag inte har lust för det. Ska ju inte skriva blogg bara för att skriva för då blir det ju inget roligt att läsa heller.
Alice är inte ett dugg frisk idag heller. Har hostat och gnällt hela natten. Slemhostan hon har haft nu har övergått till torrhosta så hon nästan kräks nu när hon hostar.
Fy tycker så synd om henne. Och definitivt när inte läkaren ens kunde skriva ut lite hostmedicin åt henne för det finns ju inget bevis på att det finns någon som hjälper ansåg han.
Hostan är ju kroppens försvarssystem och slutar man hosta så blir man jättesjuk.
Ibland vet jag inte vad dom tänker med.

Dagens planer är att slappa så mycket som möjligt. Kanske hitta på något med Alice på hennes rum lite.
Har även blivit utmanad av Camilla, men kan ju inte det där hur man gör än så Malin får hjälpa mig senare sen med det.  :)

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0