Saturday night!!

Snön har slutat att ramla ner och det blev inte så mycket som jag hoppats på :(
Malin står och slår mig i huvudet och säger att jag är dum och för hon tycker inte det ska komma någon mer snö.
Men jag vill ha det :) För Alice skull iallafall. Lättare att hitta på något med henne då än att det är kallt och ingen snö för då finns det ju inte ett smack att göra.

Dagen rör sig mot matdags också och idag blir det varma mackor i ugnen.
Ibland så måste man få slappa till det istället för att stå timmar framför spisen.
Visst varma mackor kanske inte är någon "riktig" mat men gott är det iallafall och det är ju ändå lördag. Helger tycker jag inte man ska stå timmar framför spisen. Helgen ska man rå om sin familj och njuta av tiden tillsammans.
Så därför blir det som sagt varma mackor. :D Fixa iordning tar bara ett par minuter, sen sköter ju ugnen ändå resten av matlagningen.

Have a nice saturday night.


Kommentarer
Postat av: Lattepappan

Varma mackor är ju helt okej, inte alla dagar man orkar harva framför spisen :D

2009-02-22 @ 01:32:28
URL: http://lattepappan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0