Lugnt igen!

Ja som rubriken lyder så är det väldigt lugnt här hemma nu. Har precis gått in och lagt Alice så hon sover middag. Får väl se hur länge hon bestämmer sig för att sova idag. Tyvärr så är det aldrig lika länge som jag och Malin tycker att hon ska!
Idag har det inte hänt så mycket än så länge vi har bara tagit det lugnt. Har bara busat lite med lilltjejen och tittat på tv. Men nu mitt på dagen så finns det ju aldrig något att titta på. Men Malin har hittat något annat som är viktigare än tv:n på dagarna så som att nu sitter hon och flötar så gott hon kan istället. ;)
Idag verkar det som hostan har lagt sig lite för Alice så att det känns ju skönt att det är på rätt köl.Får väl se om det kanske kan bli en lite utflykt sen till pulkabacken.
Ska ju även iväg till sjukan med Malin då hon har fått svårt att andas som hon ska och så har hon sådan svår huvudvärk.
Så får hoppas att allt gå väl där så det inte är något allvarligt fel på henne så hon kanske måste bli inlagd. Det skulle nog vara min värsta mardröm att hon skulle vara tvungen att vara borta tills nästa bäbis kommer. inte få sova i samma säng som sin fru varje natt. Och om inte det vore nog så måste man ju även vakna upp själv utan henne vid sin sida på morgonen. Nej blä så får det inte bli.
Nej nu ska jag ta mig en titt lite på internet på olika motiv på tatueringar för på torsdag bär det av mot våran lokala tatuerare i stan, för att bygga på min "snart" heltäckta vänsterarm. :D


Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: malin

Det är gött och äta ;D

2009-02-17 @ 14:02:41
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0