God Morgon!!

God Morgon alla glada läsare. Inatt verkar det som inte Alice har varit allt för jobbig iallafall.. Jag har sovit som en stock. :) Men Malin verkar inte ha sovit så bra för nu ligger hon och drar sig i sängen istället. Så nu har Alice fått lite frukost och sitter o tittar på tv.

Idag finns det absolut inga speciella planer på att göra något. Idag blir nog nästan lugnare än igår. Försöka hitta på något med Alice bara.

 Har  funderat och funderat på om jag skulle ha nåt med "Dagens" men har inte kommit på någon vettig ide'.  Finns ju inget krav på att jag ska ha något sådant men tycker det är ganska kul och se vad andra bloggare har för något så då tänke jag att det kanske är kul för läsarna av min blogg att också se något liknande!
Vill ju bara inte känna att jag härmar någon.Alla vill ju gärna ha sitt eget.
Nej nu ska jag ta och sätta mig och titta på Jerry Springer och alla trailer trash folk som hoppar runt med alla andra förutom sin partner..
Trevlig förmiddag så dyker jag upp senare..:)

Kommentarer
Postat av: Jessica

kikade in

2009-02-18 @ 11:12:09
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Lina

men oj, TACK! Vad det värmer att höra.. :)



Jättesöt liten tjeja du har. Får man lov o fråga hur gammam hon är? nyfiken



Hoppas ni får en underbar dag!

2009-02-18 @ 11:27:00
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0