Dags igen!!

Då var det väl kanske dags för ett inlägg igen. Det har verkligen bivit snålt med inlägg nu dom senaste dagarna. Vet inte varför har bara inte haft tid eller något speciellt att blogga om.
Har iallafall varit iväg till stan där man brände pengar som vanligt. Köpte stöd gördel till Malin. Hårfärg till henne och lite småplock.

Dagens fundering.
Varför är allt som handlar om graviditet eller barn så förbannat dyrt?
Är det för att dom ska kunna klämma ur så mycket pengar som möjligt på kunderna pågrund av att man måste ha sakerna eller vad handlar det om?
Jag har inte riktigt förstått mig på det. Ska man ha en liten sked till ungen så kostar dom ju minst 30 kr. Enligt mig så har jag nog inte under Alice tid på snart 2 år hittat något som är speciellt billigt till barn.
Se på barnvagnar. Inte är dom speciellt billiga. Varför? Jo för att man måste ha en.
Bilbarnstol? Nej inte billigt det heller. Varför? jo för att man måste ha en.
Ja ni förstår vad jag försöker komma fram till.

Och något trevligare idag då.:) DET SNÖAR IGEN.
tjohoo vad kul. Hoppas på att medicinen biter på Alice så vi kan hoppa ut i snön som vi gjorde förr.

Trevlig dag på er alla!

Kommentarer
Postat av: malin

Allt är dyrt när man har en fru som heter Malin Håkansson ;D

2009-02-21 @ 14:53:07
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du har helt klart en (flera) poäng där!

2009-02-21 @ 15:32:02
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0