Busigt och tjurigt!!

Jaha då har det gått och blivit helgens mittpunkt också.
Igår var vi på busfabriken näst intill hela dagen och tjoade runt med Alice. Roligt för henne att få busa av sig riktigt ordentligt. Hennes farmor och min morbrors barn var också med och lekte. Bilder från det kommer i ett annat inlägg. Väljer bara ut dom roligare bilderna då Malin tog över 100 kort. :)

Ikväll blir det att kolla på Melodifestivalen och senare hämta Malins pappa i Mjölby då han har haft sig en liten minisemester. :) Får väl se om jag klarar hålla ögonen öppna tills ikväll när det är dags för jag är då helt slut i kroppen efter igår. Tror att jag var mins 20 gånger tröttare än Alice igår. Jag har träningsverk i både armarna och benen.
Alice har ju också varit lite kinkig och sur idag. Vet inte om hon kanske bara är lite allmänt trött eller att hon håller på att få tänder. Hon har ju också börjat trotsa riktigt ordentligt. Visar helt och hållet vad hon tycker om och inte om man säger så.

Hej svejjs!

Kommentarer
Postat av: Lattepappan

Kul att du får besöka metropolen Mjölby :D

2009-02-28 @ 23:42:45
URL: http://lattepappan.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0