Äntligen kväll!

Jahopp och då var det äntligen kväll och lite lugn o ro. Gick in med Alice vid 19.20 och hon somna som en stock. Skönt med lite föräldra tid också så man kan ge varandra den tiden man behöver utan att en lite unge klättrar och ska vara i centrum. Inte för att jag inte vill ha Alice uppe men man uppskattar verkligen tiden man får ha ifred med varandra.
Imorgon blir det en tidig morgon. Iväg med Alice till dagis och sen skjutsa Malin till vattengympan som hon tyckte var så kul. Och det är roligt för henne att hitta på något också och inte bara behöva titta på när alla andra har kul. Man blir ju ganska begränsad som gravid har jag kommit på. Jag måste ge en eloge till alla gravida mammor att dom står ut, jag skulle ALDRIG klara av det.

Jaha det var väl det. Sov gott och ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: malin

Jag tackar då, även fast du är lite trög ibland och inte fattar att jag tycker det är jobbigt :P

2009-02-15 @ 20:40:19
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Lattepappan

Coolt med en schysst pappablogg, denna måste vi följa :D

2009-02-16 @ 00:56:07
URL: http://lattepappan.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0