What a time!!!

Kvällen har verkligen varit jättemysig.
20 grader är det ute fortfarande trots klockslaget och det är verkligen inget att klaga över.
Alkoholintaget har även det varit mer än vanligt.
Dock inte alls mycket men mer än vad jag brukar hälla i mig nu för tiden.
Förr var det ju inget ovanligt att man hävde i sig "minst" en halv platta med öl, har ju visserligen bara druckit några få men det är lika gott en varm sommarkväll som denna ändå.
Det tycker jag vem som helst som småbarnsförälder en kväll som denna är värd.
Man borde ge sig själv en eloge för att man orkar med allt som dagarna har att bjuda på.
För att inte gå in för djupt på detta ämne så ska jag väl avrunda med att sitta på en trång balkong med en öl på armstödet inte är någon hit.
Självklart råkade jag hälla ut en precis nyöppnad öl som jag ställt fram på balkongen.
Fort som fasen in efter en handduk så inte allting rinner ner till grannen, för nog rann det alltid. ;)
Men fick iallafall stopp på eländet innan det var för sent.
Så nu får man väl njuta av doften på balkongen när värmen kommer tillbaka imorgon.:)
Tur att det finns vatten eller vad säger man?

Nej nu ska jag ta och knyta ihop det här för kvällen.

ha en fin fortsatt kväll om ni fortfarande är vakna. :)

Sov så gott!!

Kommentarer
Postat av: veronica

Jo jag e jätte sugen på o flytta o hade defenetivt kunnat tänka mig erat område,har kollat lite på nätet men har inte funnits nått hos er. Ja det e skit svårt o hitta folk som har barn så e ni sugna o låta barna leka lite så e vi bara glada.

Ja det skulle va otroligt snällt om malin skulle vilja fixa min blogg jag kan inget opm sånt här o koder hit o ditt :-)

2009-08-07 @ 22:40:14
URL: http://juliasmammas.blogg.se/
Postat av: BoNiiiiiTa <3

På något sätt kom jag in på din blogg så jag ville säga HEJ



Är du ensamstående pappa eller ?

2009-08-08 @ 01:16:07
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: vera

ja, ibland så är det skönt att bara dricka en, läsa en bra bok och sen gå och sova :)

2009-08-08 @ 09:26:52
URL: http://vmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0