Tänk om!!

Tänk om man hade så mycket pengar så man kunde beställa precis hur mycket som helst av det man vill ha.
Jag har suttit och tittat mig blind på kläder nu som jag vill ha.
Har dock inte vågat lägga allt i kundvagnen för att titta på slutsumman.
Bara t-shirtarna kostar 400 kr styck och då är det ju lite till man vill ha. :)
Men som sagt drömma kan man ju iallafall alltid få göra.
La in lite kläder jag ville ha men det är "absolut" inte allt jag hittade.
Det fanns mängder med olika märken och klädsorter, och drömmen vore ju helt klart att bara få lägga ner precis "allt" man vill ha och sen bara beställa för att sen gå och hämta ut.
Här är iallafall den del jag helst ville ha men såg att det blev en hel del dock.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0