Svar på tal!!

Fick en kommentar ifrån personen i fråga vad allt detta gäller.
Blir lite mycket inlägg idag men vad gör man inte för det roliga.



Men Ante, jag önskade ju bara er lycka till. Jag tror på att konkurrens bara ökar kvalitén så rädd är jag inte, bara glad över att se hur mina visioner tydligen är så bra att man måste sno dem :D angående länkning så handlade ju det om att du skulle få en bra start på nya "bättre" sidan, inget annat. Jag hade varit tacksam om jag hade fått den stöttningen när jag drog i gång sidan.
Nu är frågan om du vågar publicera mitt svar?


Då kommer ju frågan jag ställer mig först.
Varför skulle jag inte våga godkänna kommentaren?
Då ska jag ge alla en liten inblick i det hela, för det första så var inlägget om en nyöppnad sida bara ett roligt skämt för att se om det fanns "någon" som skulle ta åt sig eller illa upp.
Och minst sagt fick jag napp efter mindre än fem minuter efter mitt inlägg.

Jag känner personligen att allt detta är oerhört omoget och jag har egentligen inte tid till det här då jag har två barn att tänka på här hemma också.
Men när det går över den hårfina gränsen så orkar jag inte sitta och titta.
En sak till.
När skulle jag och min fru ha tid till att sitta och göra en hemsida?
Vi sätter våra barn i första hand jämt och kommer aldrig att ta datorn i första hand eller andra.
Datorn finns egentligen inte ens med på listan.
Men rädd för att publicera ett inlägg du skriver.... Det kommer jag aldrig att bli.

Tack för mig!!



Kommentarer
Postat av: Carolina

Men jisses, vet inte vad jag ska säga... bloggvärlden är full av överraskningar ;) Ska bli spännande att se vad ni hittar på för sida!

2009-08-06 @ 22:29:46
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0