Som vanligt

Så som rubriken lyder så har vi lagt Alice som vanligt runt denna tiden på dygnet.
Måste ju börja försöka vända på dygnet nu när hon ska till dagis med jämna mellanrum. :)
Dagen har som jag skrev förrut blivit väldigt lugn och skön, dock med väldigt mycket sol och värme.
Jag och Lowe tog oss en promenad förrut till affären och köpte lite smått och gott, men annars har vi faktiskt bara vistats inomhus idag.
Låter illa att vara endast inomhus i detta vädret, men har "verkligen" inte haft någon större lust att göra något idag.
Måste nog se till att få ändring på mitt humör nu, Alice blir bara mer och mer jobbig nu för tiden, så för att få bort hennes trots till viss del så får man väl försöka sysselsätta henne så mycket som möjligt.
Imorgon ska hon ju till dagis hela förmiddagen så vi får väl se vad vädret säger imorgon så kanske man kan hitta på något under eftermiddagen.

Det blir faktiskt inte så mycket mer inlägg idag för jag ska ta och sätta mig i soffan och avnjuta en ostbågspåse och en flaska cola.
Fy vad hemsk jag är som förälder och köper sådant på en tisdag eller vad säger ni? ;)
Och inte nog med det, jag öppnar ingenting förrän våran dotter har somnat. :)
Får även passa på och be om ursäkt för att jag kommenterat dåligt idag men har faktiskt inte spenderat alls mycket tid framför datorn idag.
Hoppas att ni har överseende med detta. ;)

Trevlig tisdagskväll på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Dennis - 17 år och pappa

Nej nej, det gjorde jag inte. Ibland gillar jag att få kritik. Men min fråga är då, är det värt att läsa om oviktiga eller tråkiga dagar?



Tex vad oliver har fått för nya kläder?

2009-08-11 @ 20:21:34
URL: http://kalsongmannen.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hahaha, då är du precis som jag - jag bara väntar på att Oliver ska somna så jag också kan duka fram lite gottighter - sambon är på hockey så man får ju passa på ;)

2009-08-11 @ 20:31:05
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: veronica

Haha ja eller hur! Men han hitta den efter jobbet o va låg den jo hemma hehe klant.hälsa du me o ha de bra

2009-08-11 @ 21:15:31
URL: http://juliasmammas.blogg.se/
Postat av: malin

Det är väl bra att du goffar efter barnasläggning, det försökte jag oxå göra när de "stora" var små och kommer göra så med Isac också. Man kan ju försöka skapa illusionen av ett nyttigt leverna och föregå med gott exempel. Ingen orkar ju vara perfekt hela tiden. :)



Kram Ma

2009-08-12 @ 09:20:45
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0