Nu ska jag vara duktig

Nehe nu får det faktiskt vara slut för dagen känner jag.
Annars så lär jag bli som igår när jag satt och inte gjorde någonting, utan bara satt och blev tröttare och tröttare.
Ska faktiskt försöka ta mig till sängen nu och visa mig själv att jag kan faktiskt om jag bara vill. :)
Har suttit och försökt pillat med en ny header till mig men inspirationen och fantasin är precis slut tyvärr.
Får väl se om jag kan hitta fantasin i någon vrå där den antagligen gömt sig.
Ska ta mig i kragen nu, gå in och göra en flaska till Lowe för att sedan ta mig vidare till sovrummet.

Önskar er alla en fin god natts sömn!!

Avslutar med en underbar bild på mina små älsklingar <3


(Kortet taget under dagen)

Kommentarer
Postat av: jessica

Oh så fina bilder:)på era fina barn.

Tobbe kommer över imorgon med bilder på huset,han lånar min kamera istället.Han har mer tillgång till huset än jag,hoppas det är ok att dettagit lite tid.

Förstår att ni vill se dem så fort det går..



Sov Gott!



kram

2009-08-16 @ 00:03:26
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Knaada

Det där var väl mitt i pricken kanske... Jag sitter här surfar å glor runt som en zombie, borde gå å sova, tack för påminnelsen :)

2009-08-16 @ 00:13:37
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0