Lite fundersam!

Jag skrev ju angående det här med pedofiler igårkväll i mitt sista inlägg, och blev ganska chockad över att inte fler hade någon/några åsikter angående detta ämnet.
Men men, jag kan ju inte tvinga på någon att tycka till om allt, kanske inte vill beblanda sig i självaste ämnet helt enkelt och jag har förståelse angående detta isåfall.

Dagen bjöds ju på fint väder igen, och vem blir inte gladare än jag för det.
Man blir så glad för ungarnas skull att dom iallafall kan få en skymt av hur en svensk sommar "kan" se ut, även om det bara är för en kortare stund.
Jag tog iallafall tillfället i akt och gick ner till våran granne Tobbe och jossan med deras charmerande dotter Ellie.
Så där har vi spenderat större delen av förmiddagen, och Alice har sprungit av sig, dock har dom inte badat så mycket som vi hoppats på.
Men möjligheten har ju iallafall funnits för dom om dom velat, men då vet man att inte badet är högst prioriterat ändå trots värmen.
Desvärre blev det inte några kort från stunden tillsammans men är väl antagligen inte sista gången detta sker, förhoppningsvis iallafall.
Lowe har legat och sovit under tiden medans Malin suttit och läst en bok i sommarvärmen.
Såg även att hon tagit sig tid till ett blogginlägg.

Alice sover i varje fall middag nu och Lowe ligger här bredvid mig i soffan och sparkar som en vild ko som precis blivit utsläppt på grönbete.
Resterande av dagen får vi se vad som bjuds, man vet aldrig kanske blir något skoj.
Bilder ska jag också lägga in från gårdagen ute på gårdsplan.

Trevlig fortsatt dag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0