Im so tired

Gud vad trött jag är idag, tror jag lider av kronisk trötthet eller så kanske det är så lätt så jag bara har vitaminbrist. :)
Jag somnade ju ändå runt elva snåret igår, Lowe vaknade inte förränd runt sex imorse och ville ha mat, sen låg han vaken runt en halvtimma innan han somna om igen.
Och vaknade sen återigen runt halv nio, ändå är jag precis färdig.
så här ska det väl inte vara?
Men men kanske vaknar till liv efter en frukost och kanske en kaffe. :)

Jaha idag som vanligt så får vi väl se vad dagen har att bjuda på, det blir dock ganska lugnt igen skulle jag tro för Alice vaknade upp med feber.
Hon är inte alls pigg så kanske blir att sätta på någon film hon tycker om och bara mysa igen.
Man tycker så fruktansvärt synd om sina små älsklinga när dom ska vara tvugna att vara sjuka, men tror nog att det har med dagisstarten att göra.
Tror nog dom flesta barnen blir lite småsjuka när dom kommer tillbaka till dagis efter "loven"
Dagis är ju ändå som sagt en bakteriehärd.

Nej nu blir det frukost.

Ha en bra fortsatt dag!!

Kommentarer
Postat av: malin

Känner sååå igen det där med tröttheten, kanske är det på någotvis kroppen som ställer om sej för höst!?



Mmmm, mysigt att få sitta o läsa i höstmörkret ja!



Hoppas lilla gumman kryar på sej, som du säger kommer säkert från dagis. :)



Kram Ma

2009-08-13 @ 11:09:00
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: jessica

Oh lilla Alice inte kul med feber:(har en med feber hemma idag med,men har 19år han ;)...

Känner igen det där med tröttheten med,be att de kollar dina järnvärden,för är de dåliga då har man en kronisk trötthet..



Jag kan ta lite bilder på husen och kolla upp priser,han har även jättefina nyrenoverade lägenheter:)det är min snälle granne så han är bra värd med det kan jag lova:)



Ha en fin dag!

kram

/jessica

2009-08-13 @ 11:13:06
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: vera

ja, men visst :D

speciellt när jag har två tjejer :P

så nu sparar jag allt som ser någorlunda okej ut till lillfisen :P

2009-08-13 @ 11:36:56
URL: http://vmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0