Hemkomna!

Då har jag och alice kommit hem efter dagisstunden.
Det gick faktiskt lite bättre än förväntat, idag satte hon sig iallafall med dagisfröken och lekte lite.
Var även lite fler barn idag så hon hade ganska fullt upp med att hålla koll vart alla barnen var hela tiden.
Men det är väl så det ska vara i den åldern antar jag.

Idag är det ju lika fint som föregående dagar, finns inte ett enda moln på himmlen.
Känns som att man faktiskt måste försöka hitta på något idag.
Får väl se vad dagen har att bjuda på, om det blir att bada eller bara gå bort till Alice moster.
Jag har faktiskt inte den blekaste aning.
Sitta inne hela dagen kommer det iallafall inte att bli, så mycket kan jag säga.
Alice ska snart sova middag med, så då har vi ju lite tid att fundera över vad man kan hitta på en sådan här underbar dag som idag.

Ha en trevlig lunch!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0