God morgon!!

Först och främst vill jag bara tacka er alla för att ni har röstat på mig.
Känns riktigt roligt
och hoppas att ni som inte har lagt någon röst går in och gör det. ;)

Men nog om det nu.
Har precis kommit upp ur sängen och Alice sitter i soffan och käkar frulle. :)
Lowe sitter i sin babysitter och har världens hicka.
Igår blev det inte mycket till inlägg då vi var iväg nästintill hela dagen, och när vi väl kom hem så hade jag inte så mycket tid för datorn om jag ska vara ärlig.
Gårdagen var riktigt trevlig, är ju kul att få träffa sina svärföräldrar och äta riktigt fin mat. :)
Alice hade roligt med sina kusiner, hon sprang omkring och spelade lite fotboll men gjorde dock inga mål.

Ute är det riktigt grådisigt, så här hemma blir det nog en oerhört lugn dag.
Vi får väl som sagt se vad dagen har att bjuda på.

Trevlig förmiddag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0