God morgon på er!

Jaha då har man årerigen tagit sig upp ur sängen, blev lite senare än vanligt men jag har dock inte sovit så här länge för det.
Lowe vaknade runt tjugo i åtta och ville vara vaken så fick bli att lyda honom.
Men Alice har ju sovit under tiden så varför ska man vara tuvngen att gå in och väcka henne för det egentligen.
Klart hon får sova vidare om hon nu fortfarande sover, så då passade man ju självklart på att ligga kvar i sängen och dra sig med Lowe och Malin.

Ska börja göra mig och Alice i ordning här hemma nu för ska iväg till mini inskolningen på dagis med henne igen inför måndag.
Får väl hoppas att det går lika smidigt som vanligt med henne.
Jag har frågat henne om hon vill till dagis och hon säger ja, men en annan fråga är ju om hon förstår vad jag menar, men jag tycker nog nästan att hon borde göra det nu.
Nu börjar det bli som alla mina första inlägg om dagen, det blir ju bara en massa babbel om allt och ingenting.
Är ju absolut ingen fakta som egentligen är värd att veta. :)

Så nu ska jag slutta blogga för nu så det inte bara blir en massa skit av det hela.

Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Hanna o Elliot

Lycka till med inskolningen!

2009-08-05 @ 12:15:36
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0