God morgon allesammans!!

Idag blev det tidigare än vad det vanligt brukar bli fakitskt.
Lowe vaknade först vid halv sju och skulle sen ha mat, så var ju bara att hoppa upp och ge honom det.
Men dock så låg han vaken efter det och pratat väldigt mycket.
Men somnade sedan efter ganska mycket om och men men till slut så.
Sömnen varade tyvärr inte så länge bara, en halvtimma senare hörde jag att han låg och bajsade, även Alice vaknade och låg och klappade händerna på sitt rum för full hals.
Så varför inte bara gå upp då jag är så himla morgonpigg. ;)
Nej då men vill ju inte låta dom ligga kvar i sängarna och vara vakna för att jag vill sova.
Sova får jag väl göra i nästa liv eller när dom är tonåringar och ska sova tills tre på dagen. =)

Utomhus hörs tuppen gala, solen skiner och det är 25 grader i skuggan.
Nej men nu ljög jag, det är skatan som skriker, riktigt mulet är det också, inte är det heller 25 grader utan rättare sagt 15.
Idag får vi se vad dagen har att bjuda på, hoppas att Malin kanske mår lite bättre då hennes mage har satt igång på riktigt igen.
Städa måste jag dock göra för nu har vi börjat bli lite slapphänta här hemma.
Bättre att städa innan det är försent innan det blir totalkaos på allting.
Åka och handla lite smått och gott måste vi ju också göra.
Tycker det är så oerhört tråkigt att göra det bara. =(

Nej nu blir det tid för barnen igen.

Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Löve u!

2009-08-03 @ 12:20:59
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0