God morgon!

Idag hoppade jag nästan upp ur sängen när jag hörde att Lowe vaknat.
Nej rättare sagt så klarade jag knappt slå upp ögonen för jag var så himla trött.
Förstår inte, ändå var det inte så himla sent jag somnade igår.
Men men, pillat lite med headern gjorde jag igår iallafall och den blev lite finare tycker jag. :)
Får väl se om Malin skulle hjälpa mig och göra en helt ny istället, jag gjorde en igår men den blev inget bra. :(

Idag har vi som vanligt inga planer, utan vi får väl mest se vad dagen har att bjuda på.
Malin är ju inte riktigt helt kry än heller så.
Funderar iallafall på om jag skulle ta och gå ut lite med Alice till lekparken sen så hon får springa av sig.

Nu ska jag ta och ge min son lite frukost för Alice sitter redan och äter sin. :)
Var riktigt lika länge sedan Lowe åt mat, men börjar nog bli dags nu.
Jag märker att mitt bloggande i detta inlägg verkar ganska hastigt och att jag hoppar lite men jag är så oerhört slut i huvudet så jag vet inte vad jag själv heter snart, så lika bra att lägga ner för denna gång.

Trevlig morgon!!

Kommentarer
Postat av: veronica

Ja den va väldigt trevligt...

Ja det e de ju men det blev lite ensammt trots man har Julia hemma.

2009-08-04 @ 11:25:49
URL: http://juliasmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0