Framsteg iallafall

Lite stolt kunde jag vara över mig själv igårkväll, för jag gick genast in i sovrummet och lade mig.
Men dock somnade jag inte direkt, men detta är ju inte mitt fel iallafall.
Jag har ju iallafall gjort ett försök och kommer självklart att försöka samma sak ikväll för att kunna vända på dygnet till det bättre.
Men nog om detta nu.

Ute blåser det nästintill storm och träden ser ut att slita sig från backen vilken sekund som helst.
Blåst har det gjort hela natten så man trott att hela kåken skulle ut på en flygtur snart.
Köksfönstret har också självklart varit uppe så det har blåst fram och tillbaka tills jag fick orken att stänga det. :)
Stackars Malin hade inte vågat somna för hon hade hört ljud överallt i lägenheten, så hon fick stanna kvar i sängen någon timma extra, den lilla stackarn. :)

Nu blir det frukost för hela slanten, för jag hungrar snart ihjäl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0