Denna värld slutar aldrig att överraska

Aldrig ska då Michael Jacksson få någon ro i graven.
Först påstår sig folk ha sett honom resa sig ur liksäcken, sen påstås han bara fejka sin död.
Nu har dom börjat fantisera om vem som egentligen är hans barns pappa, och vem som egentligen är spermadonator.
Tycker detta ämnet är så överdrivet så det finns inte ens ord att förklara.
Kan aldrig karln få någon ro i sin grav, just nu i detta läget så skulle jag förstå om han klev upp ur sin kista för att få rätta på allting.
Media är ju inga dåliga skåpsupare dom heller.
Dom överdriver ju alla händelser till hundra.
Just nu i skrivande stund så läste jag på Aftonbladet att det sägs vara Macaulay Culkin från filmerna Ensam hemma.
Världen slutar då aldrig att förvåna mig.
Kan dom inte vara helt säkra så tycker jag dom ska hålla detta för sig själva.

Mer om detta kan ni läsa på Aftonbladet

Kommentarer
Postat av: malin

Ja visst ska vi få en baby om allt går som det ska. :)



Kram Ma

2009-08-31 @ 19:53:01
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0